Pokud chce EU dosáhnout bezemisní dopravy do roku 2050, musí investovat desítky miliard ročně. Dopravci však od pandemie čelí několika výzvám
Bezemisní doprava si může vyžádat až téměř 8 bilionů eur. Od pandemie COVID-19 však dopravce trápí nejistota dodacích lhůt kvůli aktuálním konfliktům, přerušení dodavatelského řetězce či nedostatečné infrastruktuře. Vážným zpožděním v dopravě mohou předejít nové technologie jako ,,internet of things" a prediktivní analytika, které vyžadují sběr velkého množství dat.
Nejste přihlášen
Pokud si chcete přečíst více, staňte se členy ENERGY-HUB club
Přihlásit seVyzkoušejte měsíční členství v ENERGY-HUB clubu zdarma!
Související články
Emise skleníkových plynů v Česku meziročně poklesly o 15 %, poprvé od roku 1990 pod hranici 100 milionů tun CO2
Česká republika v roce 2023 vypustila do atmosféry 99 miliónů tun emisí skleníkových plynů. Vyplývá to z národní inventarizace skl…
ČEZ plánuje postavit u Kadaně dvě velké fotovoltaické elektrárny
Energetická společnost ČEZ plánuje severně od Kadaně, na okraji uhelného dolu Tušimice, postavit dvě velké fotovoltaické elektrárn…
Levnější energie a víc peněz na umělou inteligenci. Jaký směr ukazuje kompas, který má zabránit úpadku Evropské unie?
Evropská unie čelí stagnaci produktivity a v pokročilých technologiích stále více zaostává za Spojenými státy nebo Čínou. Trápí ji…
Vláda dala novým východoslovenským investíciám daňové úľavy. Čínskej 8 miliónov, americkej milión
Americký investor rozšíri svoj závod na konektory v Giraltovciach o 270 zamestnancov. V Prešove vznikne nový závod čínskeho automo…
Nový balík sankcí proti Rusku neobsahuje zákaz dovozu ruského LNG, píše Politico
Šestnáctý balíček sankcí proti Rusku neobsahuje zákaz dovozu ruského zkapalněného zemního plynu (LNG) do Evropy. S odvoláním na sv…
ENERGY-HUB je moderní nezávislá platforma pro průběžné sdílení zpravodajství a analytických článků z energetického sektoru. V rámci našeho portfolia nabízíme monitoring českého, slovenského i zahraničního tisku.